گفتارنیک بزرگان ، ویکی‌گفتاورد

گفته های زیبا ، گفتار بزرگان ، گفتار نو ، گفتار نیک ، گفتار نیک پندار نیک ، گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان

گفتارنیک بزرگان ، ویکی‌گفتاورد

گفته های زیبا ، گفتار بزرگان ، گفتار نو ، گفتار نیک ، گفتار نیک پندار نیک ، گفتارنیک بزرگان، ویکی‌گفتاورد ، سخنان ناب بزرگان

یار دبستانی من      

         با من و همراه منی

                    چوب الف بر سر ما

                            بغض من و آه منی

                                  حک شده اسم من و تو

                                               رو تن این تخته سیاه

                                                         ترکه بیداد و ستم

                                                          مونده هنوز رو تن ما        

                                                           دشت بی فرهنگی ما

                                                                      هرزه تموم علفاش

                                                                               خوب اگه خوب

                                                                                              بد اگه بد

                                                                                مرده دل ای آدماش

                                                                              دست من و تو باید این

                                                                    پرده هارو پاره کنه

                                                                   کی می تونه

                                                        جز من و تو

                                       درد ما رو چاره کنه

                       یار دبستانی من...........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد